
Detta ingår i tjänsten
Helt digitaliserad redovisning
Med vår tjänst tar vi över ansvaret för er löpande redovisning och implementerar effektiva processer inom ett helt digitaliserat arbetssätt. Ni kan vara trygga i vetskapen om att er bokföring är korrekt, uppdaterad och hanterad enligt gällande lagar och regler. Vi tar hand om alla delar av processen, inklusive leverantörsfakturor, in- och utbetalningar, löpande bokföring, kvitton, deklarationer och andra relaterade uppgifter.

Månatliga avstämningar
Vi genomför en noggrann och detaljerad månadsavstämning av er bokföring. Med vår omfattande checklista och strukturerade arbetsmetodik säkerställer vi högsta kvalitet i vårt arbete. Genom vår effektiva process kan ni få tillgång till viktig ekonomisk information direkt efter månadsskiftet. Med korrekt och tillförlitlig data som underlag kan ni fatta välgrundade affärsbeslut som stärker och gynnar er verksamhet på bästa möjliga sätt.

Smidig lönehantering
Vår löneadministration innebär en smidig och digital hantering av era löneutbetalningar. Personalen rapporterar enkelt närvaro och frånvaro via mobil eller webb, och kan även fotografera kvitton för utlägg. Det underlättar för ansvarig chef genom att förenkla och automatisera löneprocessen. Förslag på löneutbetalningar skapas baserat på inskickade tidrapporter och utlägg, och godkänns sedan av ansvarig chef.

Stöd vid revision
Genom att anlita oss tar vi hand om kontakten med er revisor och ger fullt stöd under den årliga revisionen. Vi tillhandahåller alla nödvändiga underlag och material, samt ger revisorn åtkomst till räkenskapsinformationen genom vårt säkra molnbaserade system. Denna smidiga process resulterar i minskad tid från revisorns sida och därigenom kan vi hjälpa er att sänka företagets revisionskostnader.

Full insyn i er ekonomi
Med vår moderna systemlösning får ni information om företagets ekonomi. Er bokföring är alltid uppdaterad och tillgänglig, vilket ger er en aktuell och pålitlig överblick över era ekonomiska transaktioner. Genom att använda vår systemlösning eliminerar ni behovet av att investera i och underhålla egna ekonomisystem, samtidigt som ni har möjligheten att integrera andra nödvändiga verksamhetssystem.

Effektiv faktureringsrutin
I vår tjänst ingår ett smidigt molnbaserat system där ni enkelt kan skapa fakturor eller integrera med era befintliga försystem för ökad effektivitet. Vi tar hand om hela processen åt er, inklusive distribution av fakturor, hantering av påminnelser, inkasso och uppföljning av förfallna kundfordringar. Genom vår effektiva hantering säkerställer vi också ett optimerat kassaflöde för er verksamhet.

Kontakta oss
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig och berättar mer om tjänsten och erbjudandet.
SMF Ekonomipartner AB
Jordkällevägen 12
449 35 Nödinge
Mail: info@smfekonomipartner.se
Tel: 070-482 99 50